Черноусова, Жанна ТрохимівнаШкапенко, Олександра Сергіївна2023-10-172023-10-172021Шкапенко, О. С. Економіко-математичне моделювання стратегії інноваційної діяльності підприємства харчової промисловаості України в сучасних умовах : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Шкапенко Олександра Сергіївна. - Київ, 2021. - 66 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61477У дипломній роботі розглядається моделювання інноваційно-інвестиційної діяльності підприємства харчового сектору на ринку України в сучасних умовах з урахуванням витрат на рекламу та ціни товару. Ефективність інвестиційної діяльності підприємства можна визначити за рівнем інвестиційного менеджменту, зокрема у визначенні стратегії капіталовкладень, враховуючи різні фактори. Раціональний розподіл обмежених ресурсів є ключовим в управлінській практиці. Завданням дослідження є розрахунок стратегії інвестиційно-інноваційної діяльності компанії за допомогою побудови економіко-математичної моделі для визначення стратегії оптимального розподілу інвестиційних коштів між інноваційними проектами для підвищення ефективності використання вкладень. Основною задачею є визначення оптимальної стратегії керування ціною на товар, інвестиційних вкладень та відрахувань на рекламу задля визначення оптимальної стратегії запуску нових ліній товару на ринок. Розроблено та побудовано економіко-математичну модель та проведені відповідні розрахунки за різних сценаріїв попиту на товар серед споживачів. Порівняно декілька стратегій вкладення грошей у виробництво. Також побудовано дерево рішень для різних стратегій продаж товару задля визначення найприбутковішого шляху діяльності компанії. Розрахунки відбуваються на прикладі приватного акціонерного товариства «Київська кондитерська фабрика “Roshen”» – лідеру кондитерської промисловості на ринку.66 с.ukкондитерський ринок Українистратегія розвиткуінноваційна діяльністьінвестиційна діяльністьрекламна стратегіямодель реалізації товаруекономіко-математичне моделюванняconfectionery market of Ukrainedevelopment strategyinnovation activityinvestment activityadvertising strategyproduct sales modeleconomic and mathematical modelingЕкономіко-математичне моделювання стратегії інноваційної діяльності підприємства харчової промисловаості України в сучасних умовахBachelor Thesis