Шульгіна, Людмила МихайлівнаТригубенко, Владислав Русланович2024-02-192024-02-192024Тригубенко, В. Р. Формування комплексу маркетингових комунікацій компанії : магістерська дис. : 075 Промисловий маркетинг / Тригубенко Владислав Русланович. - Київ, 2024. - 118 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64682Магістерська робота виконана на 118 сторінках, містить 12 рисунків, 22 таблиць та 6 додатків, список джерел складається із 54 найменувань. Об’єкт дослідження – формування комплексу маркетингових комунікацій підприємства, що працює на ринку плодоовочевої продукції. Предмет дослідження – це теоретичні основи застосування комплексу маркетингових комунікацій на ринку плодоовочевої продукції, методичні засади впровадження інноваційних комунікаційних інструментів та практика їх використання торговельно-виробничим підприємством. Метою магістерської дисертації є дослідження теоретичних, методичних і практичних питань формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку плодоовочевої продукції на прикладі ГК «Верес». Комплекс маркетингових комунікацій -це стратегічний підхід до розвитку та впровадження різноманітних видів комунікації, спрямований на створення інтегрованої, цілеспрямованої та ефективної системи взаємодії з цільовою аудиторією. Такий підхід покладає акцент на узгодженість різних видів комунікації, залучення споживачів та врахування їхніх потреб, а також постійний аналіз результатів для досягнення максимальної ефективності комплексу маркетингових комунікацій . Практичне значення одержаних результатів магістерської дисертаційної роботи полягає у розробленні практичних рекомендацій щодо формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку плодоовочевої продукції і покращенню на цій основі показників діяльності підприємств на вказаному ринку завдяки ефективній комунікації зі споживачами та партнерами. Науково-методичні розробки можуть бути застосовані підприємством на ринку плодоовочевої продукції України з метою забезпечення високих результатів його діяльності.118 с.ukмаркетингрекламакомплекс маркетингових комунікаційстимулювання збутуінтернет-маркетингдирект-маркетингпаблік рілейшнз.Формування комплексу маркетингових комунікацій компаніїMaster Thesis659.113:339.187