Ivanova, YuliiaTerentiev, OleksandrKorshevnyuk, LevProsyankina-Zharova, Tatiana2017-06-082017-06-082016Using modified logistic regression to increase customer response rate to marketing campaigns / Y. V. Ivanova, O. N. Terentiev, L. O. Korshevnyuk, T. I. Prosyankina-Zharova // Системний аналiз та iнформацiйнi технологiї : матерiали 18-ї Мiжнародної науково-технiчної конференцiї SAIT 2016, 30 травня–2 червня 2016 р., Київ. – Київ : НТУУ «КПІ», 2016. – C. 304-305. – Бібліогр.: 3 назви.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/19599enregression modelsmarketingpredictive modelingdata miningUsing modified logistic regression to increase customer response rate to marketing campaignsArticleC. 304-30518-та Мiжнародна науково-технiчна конференцiя SAIT 2016 «Системний аналiз та iнформацiйнi технології»