Зозульов, Олександр ВікторовичЦарьова, Тетяна Олександрівна2020-11-302020-11-302020-11-26Зозульов, О. В. Система маркетингових моделей товару як інструмент комплексного аналізу його конкурентоспроможності / О. В. Зозульов, Т. О. Царьова // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей ХV Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 листопада 2020 р. – Хмельницький : ХНУ, 2020.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/37737ukмаркетингмодель товаруконкурентоспроможністьсистема моделей товаруproduct model systemмодели товараСистема маркетингових моделей товару як інструмент комплексного аналізу його конкурентоспроможностіArticleМаркетингові технології в умовах глобалізації економіки України, ХV Міжнародна науково-практична конференція