Юдіна, Наталія Володимирівна2020-04-062020-04-062019Юдіна, Н. В. Історичні аспекти формування постінформаційного маркетингу / Н. В. Юдіна // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2019. – № 16. – С. 301–317. – Бібліогр.: 37 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/32706ukнаукова періодизаціяпостінформаційне суспільствомаркетингекономічні стосункиеволюціяісторія економікиінструменти управлінняпрогнозуванняscientific periodizationpost-information societymarketingeconomic relationsevolutionhistory of economicsmanagement toolsforecastingJEL classification: M31Історичні аспекти формування постінформаційного маркетингуHistorical aspects of post-information marketing developmentArticleС. 301–317https://doi.org/10.20535/2307-5651.16.2019.182733658.8:330.8