Терентьєв, Олександр МиколайовичЗаіка, Богдан Юрійович2024-02-122024-02-122023Заіка, Б. Ю. Система підтримки прийняття рішень для оптимізації рекламних кампаній підприємства на основі методу моделювання впливу з залежним представленням даних : магістерська дис. : 124 Системний аналіз / Заіка Богдан Юрійович. - Київ, 2023. - 93 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64466Магістерська дисертація: 93 с., 32 рис., 24 табл., 1 додаток, 22 джерела. Актуальність роботи зумовлена необхідністю для підприємства оперативного формування списків потенційно прибуткових клієнтів для комунікації на основі даних про учасників попередніх схожих рекламних кампаній. Основною перевагою розглянутих методів моделювання впливу є використання даних і тестової, і контрольної груп на відміну від традиційних методів моделювання. Об’єктом дослідження є дані про учасників рекламної кампанії підприємства. Предметом дослідження є методи моделювання впливу взаємодії з клієнтами на виконання ними цільової дії та критерії оцінки якості створених моделей впливу. Метою роботи є порівняльний аналіз методу моделювання впливу з залежним представленням даних з іншими методами моделювання впливу та формування на їх основі системи підтримки прийняття рішення, яка дозволяє проаналізувати дані, натренувати на їх основі моделі впливу, порівняти їх та використати найкращу на новому наборі даних. Результатом роботи є створення системи підтримки прийняття рішень для моделювання впливу рекламних кампаній на користувачів. Програмний продукт реалізовано на мові програмування Python з використанням бібліотеки Streamlit для формування інтерфейсу.93 с.ukмоделювання впливусистема підтримки прийняття рішеньрекламна кампаніякероване навчанняuplift modelingdecision support systemadvertising campaignsupervised learningСистема підтримки прийняття рішень для оптимізації рекламних кампаній підприємства на основі методу моделювання впливу з залежним представленням данихMaster Thesis004.8