Солнцев, Сергій ОлексійовичЩербатюк, Ірина Віталіївна2024-12-302024-12-302024Щербатюк, І. В. Адаптація маркетингової політики комунікації до умов воєнного стану : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Щербатюк Ірина Віталіївна. - Київ, 2024. – 147 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71486У даній роботі було розглянуто діяльність компанії ТОВ «Сільпо-Фуд» на ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування в Україні. Поточне дослідження мало на меті визначення підходів до адаптації маркетингової політики комунікації у відповідь на виклики, спричинені умовами воєнного стану. Дисертація складається із трьох розділів. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади адаптації комунікаційної політики на ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування. Зокрема, визначено ключові фактори впливу воєнного стану на ринок і роль комунікацій у забезпеченні стійкості та ефективності компанії. На основі даного аналізу створено структурно-логічну схему, що стала основою для розробки адаптивної стратегії комунікацій для ТОВ «Сільпо-Фуд». У другому розділі проведено ситуаційний аналіз, який включав діагностику внутрішнього та зовнішнього середовища компанії, а також тенденції та особливості ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування в умовах воєнного стану. Були оцінені наявні виклики та можливості для компанії на ринку, визначені її внутрішні ресурси, потенціал для адаптації комунікаційної політики, а також розглянуто заходи з підтримки лояльності клієнтів та зміцнення довіри. У третьому розділі на основі первинних і вторинних даних сформовано конкретну стратегію адаптації маркетингової політики комунікації ТОВ «Сільпо- Фуд» для ринку роздрібної торгівлі продуктами харчування. Розроблено план реалізації адаптованої комунікаційної політики, включаючи деталізацію використання різних медіа-каналів, підходи до комунікації з клієнтами та партнерами, а також рекомендації щодо контенту. У кінці роботи було проведено економічне обґрунтування запропонованої стратегії, зокрема аналіз потенційних вигод і ризиків для компанії в умовах воєнного стану.147 с.ukроздрібна торгівля продуктами харчуваннякомунікаційна політикаадаптаціявоєнний станлояльність клієнтівмедіа-каналистратегія комунікаціїАдаптація маркетингової політики комунікації до умов воєнного стануMaster Thesis338.1.339.1