Рибачок, Наталія АнтонівнаДяченко, Дмитро Олександрович2021-02-072021-02-072020-12Дяченко, Д. О. Програмний метод формування рекомендацій рекламних оголошень на основі аналізу вподобань користувача : магістерська дис. : 121 Інженерія програмного забезпечення / Дяченко Дмитро Олександрович. – Київ, 2020. – 124 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/39193ukрекомендаційна системаметодмодельрекомендаціїколаборативна фільтраціяфільтрація на основі вмістудемографічна фільтраціяпошукрейтингсхожістьrecommendation systemmethodmodelrecommendationscollaborative filteringcontent-based filteringdemographic filteringsearchratingsimilarityПрограмний метод формування рекомендацій рекламних оголошень на основі аналізу вподобань користувачаMaster Thesis124 c.004.9