Зозульов, Олександр ВікторовичМенькова, Кристина Ігорівна2020-10-262020-10-262020-10Зозульов, О. В. Маркетингове стрес-тестування бізнес моделі підприємства як інструмент забезпечення його стратегічної конкурентоспроможності / О. В. Зозульов, К. І. Менькова // Маркетинг ХХІ століття: виклик змін : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 8-10 жовтня 2020 р. – Харків : ХДУХТ 2020.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/36963ukбізнес-модель підприємствастрес-тестуванняМаркетингове стрес-тестування бізнес моделі підприємства як інструмент забезпечення його стратегічної конкурентоспроможностіArticle"Маркетинг ХХІ століття: виклик змін", Міжнародна науково-практична конференція, присвячена 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі