Фіголь, Надія МиколаївнаПриходько, Катерина Олександрівна2023-09-052023-09-052023Приходько, К. О. Концепція PR-стратегії для бренду Shur Shur : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Приходько Катерина Олександрівна. – Київ, 2023. – 54 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59931Об’єктом дослідження є PR-стратегія бренда Shur Shur. Метою дослідження є створення PR-стратегії для бренда Shur Shur в умовах відсутності бюджету на PR-просування та її реалізація. Пояснювальна записка складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. У першому розділі розглянуто поняття зв’язків з громадськістю, основні функції, завдання та інструменти PR, а також етапи підготовки та реалізації PR-стратегії. У другому розділі було проведено дослідження поточної діяльності бренда Shur Shur, конкурентного середовища та цільової аудиторії. У третьому розділі описано етапи реалізації PR-стратегії та аналіз її ефективності. Під час реалізації PR-стратегії було збільшено кількість згадок про бренд у медіа та підвищено охоплення та кількість читачів інстраграм-сторінки. На основі цих результатів зроблено висновок про ефективність практичного втілення PR-стратегії.54 с.ukзв’язки з громадськістюPR-стратегіямедіаплануваннямедіа-картаінфлюенсерінстаграмКонцепція PR-стратегії для бренду Shur ShurBachelor Thesis