Писаренко, Наталія ЛеонідівнаБекетова, Вєра Ігорівна2021-09-142021-09-142021-06Бекетова, В. І. Використання лідерів думок в просуванні продукції ТМ «Приправка» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Бекетова Вєра Ігорівна. - Київ, 2021. - 118 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43748Дипломна робота бакалавра містить 118 сторінок, 31 таблицю, 10 рисунків, список літератури з 69 найменувань. Метою даного дослідження є розроблення пропозицій та економічне обґрунтування ефективності удосконалення маркетингової діяльності з використанням лідерів думок в процесі просування продукції. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність компанії ТМ «Приправка» на ринку спецій України. Предметом дослідження є теоретичні положення та практичні рекомендації розробки стратегії просування із використанням лідерів думок. Методи дослідження: традиційний аналіз, спостереження, фінансовий аналіз, опитування, SWOT-аналіз, прогнозування. Результати роботи та їх новизна. Практична новизна отриманих результатів полягає у розробленні пропозицій та економічному обґрунтуванні ефективності удосконалення маркетингової діяльності з використанням лідерів думок в процесі просування продукції, а саме: пропозиції щодо удосконалення програми просування продукції з використанням лідерів думок для компанії ТМ «Приправка». Ключові слова: лідери думок, просування продукції, мікросередовище, макросередовище, маркетингова діяльність, маркетингові заходи, маркетингова стратегія, економічна ефективність.ukлідери думокпросування продукціїмікросередовищемакросередовищемаркетингова діяльністьмаркетингові заходимаркетингова стратегіяекономічна ефективністьview leadersproduct promotionmicro-environmentmacroductionmarketing activitiesmarketing eventsmarketing strategyeconomic efficiencyВикористання лідерів думок в просуванні продукції ТМ «Приправка»Bachelor Thesis118 с.