Кравченко, Є. С.Діброва, Т. Г.2015-12-032015-12-032014Кравченко Є. С. Шляхи формування іміджу корпоративної марки на ринку кабельно-провідникової продукції / Кравченко Є. С., Діброва Т. Г. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 335 Кбайт). – 2014. – Вип. 8. – Бібліогр.: 8 назв. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/14159ukіміджкорпоративна маркаструктура маркиімідж корпоративної маркиформування іміджу корпоративної маркиШляхи формування іміджу корпоративної марки на ринку кабельно-провідникової продукціїWays of forming the image of the corporate brand of cabling and wiring productsArticle338.45.01