Фіялка, Світлана БорисівнаСочинська, Альона Анатоліївна2025-01-142025-01-142024Сочинська, А. А. Використання сервісів на основі штучного інтелекту для розвитку рекламної індустрії : магістерська дис. : 061 Журналістика / Сочинська Альона Анатоліївна. - Київ, 2024. - 123 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71892Магістерська дисертація Сочинсокї Альони Анатоліївни на тему «Використання сервісів на основі штучного інтелекту для розвитку рекламної індустрії» зі спеціальності 061 «Журналістика» освітньо-професійної програми «Реклама і зв’язки з громадськістю», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків. Обсяг роботи – 123 сторінок. Дисертація містить 18 рисунків, 2 таблиці та 6 додатків. Мета дослідження – обґрунтування потребизастосування сервісів на основі штучного інтелекту для оптимізації та розвитку рекламної діяльності в умовах сучасних викликів. Методи дослідження. Для реалізації мети було використано загальнонаукові методи аналізу та синтезу аналізу та синтезу (для дослідження сучасних теоретичних підходів до використання штучного інтелекту в рекламній діяльності), порівняльний метод (для оцінки переваг і ризиків різних сервісів на основі ШІ у сфері реклами), проєктний метод (для розробки рекомендацій та створення WhatsApp-каналу як інструменту популяризації технологій штучного інтелекту). Із соціологічних було застосовано метод онлайн-опитування (для вивчення досвіду застосування ШІ спеціалістів рекламної галузі). Застосований інтерпретаційний підхід — для аналізу зібраних даних і формулювання висновків щодо перспектив впровадження ШІ у рекламну діяльність. Об’єкт дослідження є процеси використання технологій ШІ в рекламній діяльності. Предмет дослідження є використання сервісів на основі ШІ для вдосконалення методів рекламної діяльності та підвищення її ефективності. У роботі проаналізовано сучасні тенденції впровадження штучного інтелекту в рекламну індустрію; оцінено переваги та ризики використання ШІ в роботі рекламних агентств; надано характеристику основним сервісам на основі штучного інтелекту, що використовуються в рекламі; досліджено досвід рекламних агентств щодо застосування ШІ та визначено вплив цих технологій на професійну діяльність; розроблено рекомендації та практичний інструмент — WhatsApp-канал для популяризації теми використання ШІ в рекламі. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що результати дослідження мають практичну значущість для рекламних агентств та рекламістів, оскільки надають інструменти для оптимізації рекламних кампаній та підвищення їхньої ефективності.123 с.ukштучний інтелектрекламна індустріяоптимізаціяперсоналізаціяавтоматизаціяцифрові технологіїрекламні кампаніїінноваціїмаркетингWhatsApp-каналartificial intelligenceadvertising industryoptimizationpersonalizationautomationdigital technologiesadvertising campaignsinnovationmarketingWhatsApp channelВикористання сервісів на основі штучного інтелекту для розвитку рекламної індустріїMaster Thesis339.138