Гук, Ольга ВолодимирівнаДовгань, Карина Андріївна2024-08-272024-08-272024Довгань, К. А. Розвиток конкурентних переваг підприємства назасадах впровадження нової продукції : дипломна робота … бакалавра : 073 Mенеджмент / Довгань Карина Андріївна. - Київ, 2024. - 122 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68573Дипломна робота першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на тему: «Розвиток конкурентних переваг підприємства на засадах впровадження нової продукції» містить 122 сторінки, 37 таблиць, 19 рисунків та 4 додатки. Перелік посилань нараховує 49 найменувань. Метою роботи є розробка теоретичних та практичних рекомендацій щодо розвитку конкурентних переваг підприємства на засадах впровадження нової продукції. Об’єкт дослідження – процес розвитку конкурентних переваг підприємства. Предмет дослідження – теоретичні положення та практичні рекомендації щодо впровадження нової продукції для розвитку конкурентних переваг підприємства. Методи дослідження, що були використані в ході написання роботи: аналітичний, фінансово-економічний, економіко-математичний, статистичний та метод наукового пізнання. Результати роботи включають розробку ефективної стратегії розвитку конкурентних переваг, яка базується на впровадженні нової продукції. Було проаналізовано сучасні підходи до розуміння конкурентних переваг, досліджено економічну діяльність ТОВ «МЛИН ВИННИЦІ» та оцінено його інноваційний потенціал. Зокрема, впровадження нового продукту, а саме органічного спельтового борошна дозволить підприємству розширити асортимент, покращити якість продукції та задовольнити зростаючі потреби споживачів. Це забезпечить підвищення лояльності клієнтів та залучення нових ринків збуту, що в цілому сприятиме зміцненню конкурентних позицій підприємства. Результати проведеного дослідження нададуть змогу вітчизняним підприємствам використовувати запропоновані інструменти для розвитку конкурентних переваг. Запропоновані стратегії розвитку конкурентних переваг передбачають розширення асортименту продукції, що дозволить підприємствам задовольнити зростаючі потреби споживачів, підвищити їх лояльність та залучити нові сегменти ринку. Рекомендації щодо впровадження інноваційних технологій сприятимуть підвищенню якості продукції та зниженню собівартості виробництва. Це дозволить забезпечити високу якість продукції, ефективність виробничих процесів та зниження витрат. Використання сучасних маркетингових інструментів, таких як цифровий маркетинг та соціальні мережі, дозволить підприємствам ефективно просувати нову продукцію, залучати нових клієнтів та підвищувати лояльність існуючих споживачів. Результати впровадження дослідження. Результати досліджень використані в процесі розроблення стратегії розвитку ТОВ «МЛИН ВІННИЦІ» (акт впровадження №153 від 25 березня 2024 р. (Додаток А)), а саме впроваджено проект розвитку конкурентних переваг в частині розширення асортименту продукції. Керівництвом підприємства було визнано можливість використання запропонованих рекомендацій щодо розвитку конкурентних переваг підприємства на засадах впровадження нової продукції. Пропозиції з використання проекту розвитку конкурентних переваг, що дозволить розширити асортимент продукції в процесі діяльності ТОВ «МЛИН ВІННИЦІ» було прийнято до уваги та визнано доцільність їх використання в майбутньому. Результати дослідження опубліковано в таких наукових працях: 1. Довгань К. А. Розвиток конкурентних переваг промислового підприємства в умовах війни. Соціально-економічний розвиток і безпека України: матеріали міжвузівської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених (м. Львів, 22 березня 2024 р.) / за заг.ред. М.І. Копитко. [Електронний ресурс] Львів: ЛьвДУВС, 2023. С. 45-47. – URL: https://www.lvduvs.edu.ua/uk/library/materialy-naukovykh-konferentsii.html. 2. Довгань К. А. Роль маркетингових стратегій у формуванні конкурентних переваг нових продуктів. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 25 квітня 2024 р.) [Електронний ресурс] Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, видавництво «Політехніка», 2024. С. 177. – URL: https://confmanagement-proc.kpi.ua/article/view/303860.122 с.ukконкурентні переваги органічний продуктконкурентоспроможністьнова продукція.Розвиток конкурентних переваг підприємства назасадах впровадження нової продукціїBachelor Thesis