Мазуренко, М. С.Фартушний, І. Д.2022-11-022022-11-022022Мазуренко, М. С. Оптимальне керування величиною знижки на бренд фірмою роздрібної торгівлі / Мазуренко М. С., Фартушний І. Д. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2022. – № 23. – С. 203-209. – Бібліогр.: 6 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/50762ukзнижкароздрібна торгівляпопит підприємстваконцепція «4Р»оптимальне керуванняdiscountretail tradeenterprise demand"4R" conceptoptimal managementОптимальне керування величиною знижки на бренд фірмою роздрібної торгівліArticleС. 203-209https://doi.org/10.20535/2307-5651.23.2022.264666330.450000-0003-1595-9495