Орленко, Сергій ПетровичГідзун, Денис Володимирович2024-11-072024-11-072023Гідзун, Д. В. Застосування алгоритму делоне та мінімального кістякового дерева для генерації 3D рівнів / Гідзун Денис Володимирович // Інженерія програмного забезпечення і передові інформаційні технології (SoftTech-2023) : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, присвячених 125-й річниці КПІ ім. Ігоря Сікорського (19-21 грудня 2023 р., Київ). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, ІПІ ФІОТ, 2023. – С. 64-66. – Бібліогр.: 4 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/70427У роботі досліджуються підходи в ігровій індустрії для створення 3D ігрових середовищ, з акцентом на процедурній генерації рівнів. Особлива увага приділяється використанню алгоритмів Делоне та Мінімального Кістякового Дерева (МКД) для розробки унікальних, складних та захоплюючих ігрових просторів. В роботі описано застосування цих алгоритмів, включаючи кроки для тріангуляції Делоне та створення МКД, а також їх адаптацію для тривимірного простору. Це включає аналіз переходу від плоских трикутників до об'ємних тетраедрів, що надає вертикальний аспект структурі рівнів. Значення цієї роботи полягає у впровадженні передових методів для збагачення ігрового дизайну та створення більш захоплюючих ігрових вражень.ukпроцедурна генерація3D ігрові середовищаалгоритм ДелонеМінімальне Кістякове Дерево (МКД)тріангуляціятривимірний простірігровий дизайнprocedural generation3D gaming environmentsDelaunay algorithmMinimum Spanning Tree (MST)triangulationthree-dimensional spacegame designЗастосування алгоритму делоне та мінімального кістякового дерева для генерації 3D рівнівApplication of the delaunay algorithm and minimum spanning tree for 3D level generationArticleС. 64-66004.4