Зозульов, Олександр ВікторовичРусин, Павло Васильович2023-09-112023-09-112023Русин, П. В. Формування лояльності на промисловому ринку торгівлі світлими нафтопродуктами для ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Русин Павло Васильович. - Київ, 2023. - 133 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60220Формування лояльності на промисловому ринку торгівлі світлими нафтопродуктами для підприємства ТОВ “ПЕТРА ВЕСТ Структура роботи: 130 сторінок, 51 джерело, 3 розділи, вступ, висновки, список використаних джерел, додатки, 23 таблиці; 16 рисунків. Метою роботи є ефективне формування лояльності на приклади ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» та програми лояльності на промисловому ринку, формулювання її нового бачення через проведення маркетингового аналізу. Вивчення маркетингової стратегії та аналіз діяльності ТОВ "ПЕТРА ВЕСТ" мають вирішальне значення для успіху компанії. Розуміючи свою цільову аудиторію, ринкові тенденції та конкурентне середовище, компанія може розробляти ефективні маркетингові кампанії, оптимізувати свої маркетингові ресурси та використовувати можливості, що виникають на ринку. Досягнення поставленої мети обумовило необхідність вирішення наступних завдань: проведення аналізу діяльності ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ»; оцінити маркетингове середовище, в якому функціонує досліджуване підприємство; дослідити особливості планування маркетингового дослідження через використання існуючої кращої практики; розробити пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства; економічно обґрунтувати (розрахувати) заходи з підвищення ефективності маркетингових заходів. Об’єкт – маркетингова діяльність ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ». Предмет – сукупність організаційно-методичних аспектів формування лояльності на промисловому ринку торгівлі світлими нафтопродуктами для ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ». Методологія дослідження складається із сукупності загальнонаукових (аналіз, синтез, бібліографічний аналіз) методів та специфічних (кабінетні дослідження, польові дослідження, опитування, маркетинговий аналіз галузевого середовища). Новизна отриманих результатів: - розроблено оновлену маркетингову стратегію ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ»; - визначено проблеми, що перешкоджають підвищенню ефективності реалізації маркетингової стратегії ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» в частині формування лояльності; - визначено, що програма лояльності ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» повинна враховувати цінові фактори. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що напрацьовані пропозиції, отримані за результатами проведеного аналізу, можуть бути використані керівництво ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ» для подальшого удосконалення маркетингової стратегії та впровадження програми лояльності.133 с.ukлояльністьТОВ «ПЕТРА ВЕСТ»маркетингове дослідженняплануванняопитуванняКРІФормування лояльності на промисловому ринку торгівлі світлими нафтопродуктами для ТОВ «ПЕТРА ВЕСТ»Bachelor Thesis