Сидоренко, Юрій МихайловичБорух, Олександр Сергійович2023-07-132023-07-132022-12Борух, О. С. Дослідження впливу послідовності з’єднання циліндричних поверхонь фюзеляжа літака на залишкові напруження в деталях каркасу секцій : магістерська дис. : 131 Прикладна механіка / Борух Олександр Сергійович. – Київ, 2021. – 86 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/58070Метою дипломної роботи є дослідження впливу послідовності встановлення елементів кріплення у орбітальному напрямку секцій фюзеляжу на величини залишкових напружень та деформацій, а також знаходження такого варіанту послідовності встановлення елементів кріплення для мінімізації їх впливу. В даній роботі розглядаємо типову секцію літака Boeing 787 та варіанти встановлення елементів кріплення, що можуть зустрічатися у авіації. Для вирішення завдання використовувалися аналітичні методи, оскільки моделювання за допомогою чисельних методів конфігурації з’єднання двох секцій фюзеляжу для 460 кріпильних елементів не уявлялося можливим.86 с.ukзалишкові напруженняresidual stressesкомпозитні матеріалиcomposite materialsкласична теорія ламінатівclassical theory of laminatesнапружено-деформований станstressed and deformed stateфюзеляжfuselageДослідження впливу послідовності з’єднання циліндричних поверхонь фюзеляжа літака на залишкові напруження в деталях каркасу секційMaster Thesis539