Ковбаса, Сергій МиколайовичГуцул, Олег Олександрович2022-07-112022-07-112022-06Гуцул, О. О. Електромеханічна система тролейбуса з автономним ходом на основі асинхронного двигуна : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Гуцул Олег Олександрович. – Київ, 2022. – 122 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/48568Магістерська дисертація виконана на 122 сторінках та містить в собі 50 рисунків, 28 таблиць. Основною метою даної магістерської дисертації є розробка електромеханічної системи тролейбуса з автономним ходом. Спроектована система може використовуватись в реальному транспортному засобі для вирішення проблеми автономної роботи поза контактною мережею. Для дослідження впливу профілю дороги на вибір двигуна та ємності батарей була побудована модель в програмному забезпеченні Matlab, яка враховує силу аеродинамічного опору повітря, силу тертя коліс об дорогу та силу тяжіння.ukтролейбусавтономний хідпрофіль дорогиелектромеханічна системааеродинамічний опіртяговий електроприводтахограма рухуtrolleybusautonomous courseroad profileelectromechanical systemaerodynamic resistancetraction electric drivetachogram of trafficЕлектромеханічна система тролейбуса з автономним ходом на основі асинхронного двигунаMaster Thesis122 с.681.5