Мартиненко, К. Р.Войтко, С. В.2020-11-272020-11-272020Мартиненко, К. Р. Підвищення рівня конкурентоспроможності ІТ-компаній за рахунок брендингу [Електронний ресурс] / Мартиненко К. Р., Войтко С. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 446 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/37684ukконкурентоспроможністьбрендингбренд ІТ-підприємствапідвищення конкурентоспроможностіcompetitivenessbrandingbrandenterprise IT brandincreasing competitivenessJEL classification: F12, L11, L22, L86Підвищення рівня конкурентоспроможності ІТ-компаній за рахунок брендингуIncreasing competitiveness of ITS branding companiesArticle339.137.22:004:347.772