Ковальчук, Т. В.Кубишина, Надія Сергіївна2018-03-222018-03-222016Ковальчук Т. В. Маркетингові заходи впровадження нового товару на промисловий ринок [Електронний ресурс] / Ковальчук Т. В., Кубишина Н. С. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 626 Кбайт). – 2016. – Вип. 10. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22484ukновий товарвпровадження нового товарумаркетингові заходистратегія охоплення ринкустратегія позиціонуваннятоварна стратегіяцінова стратегіязбутова стратегіястратегія просуванняnew productintroduction of a new productmarketing activitiesmarket coverage strategypositioning strategyproduct strategypricing strategysales strategypromotion strategyновый товарвнедрение нового товарамаркетинговые мероприятиястратегия охвата рынкастратегия позиционированиятоварная стратегияценовая стратегиясбытовая стратегиястратегия продвиженияМаркетингові заходи впровадження нового товару на промисловий ринокMarketing activities of introduction of a new product for the industrial marketМаркетинговые мероприятия внедрение нового товара на промышленный рынокArticle338.1: 658.8