Скоробогатова, Наталя ЄвгенівнаМороз, Іван Олександрович2024-08-012024-08-012024Мороз, І. О. Забезпечення ефективності міжнародної торгівлі продукції FMCG на засадах цифровізації : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Мороз Іван Олександрович. – Київ, 2024. – 97 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68156Метою роботи є удосконалення науково-методичних засад і розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення ефективності міжнародної торгівлі продукцією FMCG на засадах цифровізації. Об’єктом дослідження є процеси міжнародної торгівлі продукцією FMCG в умовах цифрової трансформації. Предметом дослідження є теоретичні та практичні підходи до підвищення ефективності міжнародної торгівлі продукцією FMCG через впровадження цифрових технологій. Результати роботи. За результатами проведеного дослідження було запропоновано методичний підхід до оцінювання рівня ефективності міжнародної торгівлі продукцією FMCG, що враховує багатокритеріальну оцінку на основі аналізу економічного, інноваційного, ресурсного, інфраструктурного та цифрового компонентів.97 с.ukЗабезпечення ефективності міжнародної торгівлі продукції FMCG на засадах цифровізаціїBachelor Thesis