Барановська, Леся ВалеріївнаШнирьов, Володимир Вікторович2021-09-132021-09-132021Шнирьов, В. В. Приклад рівноваги Неша в маркетингових стратегіях : дипломна робота ... бакалавра : 124 Системний аналіз / Шнирьов Володимир Вікторович. – Київ, 2021. – 75 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43723Дипломна робота: 75 с., 12 рис., 11 табл., 2 додатки і 14 джерел. ПРИКЛАД РІВНОВАГИ НЕША В МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЯХ. Об’єкт дослідження – безкоаліційна гра трьох гравців, в кожного з яких є по дві стратегії. Предмет дослідження – пошук рівноваги Неша в безкоаліційній грі трьох гравців. Мета роботи – дослідити взаємозв’язок рівноваги Неша та маркетингу, та вплив теорії ігор на економіку в цілому. Представити способу вирішення маркетингових питань та проблем з точки зору теорії ігор. Запропоновути варіант вирішення конкретної проблеми в сфері маркетингу за допомогою інструментів теорії ігор, а саме рівноваги Неша. В ході виконання дипломної роботи було досліджено вплив теорії ігор, конкретно рівноваги Неша на велику кількість процесів, зокрема економічних та маркетингових. Був проаналізований цей самий вплив та приведені його варіації на конкретних задачах теорії ігор. А також запропоновано вирішення конкретної задачі за допомогою рівноваги Неша.ukрівновага нешамаркетингові стратегіїnesh equilibriummarketing strategiesПриклад рівноваги Неша в маркетингових стратегіяхBachelor Thesis75 с.