Солнцев, С. О.Грібініченко, О. П.2019-03-052019-03-052018Солнцев, С. О. Особливості digital-маркетингу на промисловому ринку побутової хімії / С. О. Солнцев, О. П. Грібініченко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 431–442. – Бібліогр.: 12 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26630ukdigital-маркетингінтернет-маркетингdigital-інструментипромисловий маркетингпромисловий ринокпроцес прийняття рішенняdigital marketinginternet marketingdigital toolsB2B marketingB2B marketbuying processJEL classification: M31Особливості digital-маркетингу на промисловому ринку побутової хіміїDigital-Marketing Peculiarities on the B2B Market of the Household ChemicalsArticleС. 431–442https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.139966658.81