Стець, Олена ВікторівнаГаркавенко, Владислав Олександрович2023-10-172023-10-172021Гаркавенко, B. О. Модель зменшення витрат на залучення та утримання клієнтів : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Гаркавенко Владислав Олександрович. - Київ, 2021. - 55 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/61503У ході дипломної роботи було досліджено теоретичні аспекти аналізу та управління клієнтською базою підприємства. Розроблено методичний підхід і інструментарій прогнозування клієнтської поведінки для максимально ефективного стимулювання попиту та клієнтоорієнтованості підприємства на основі підходу оцінки CLV клієнта. За допомогою стохастичних Pareto/NBD та Gamma-Gamma моделей був здійснений прогноз майбутньої кількості та цінності покупок клієнтів компанії, був ідентифікований ймовірний відтік клієнтів. Для зручного аналізу і управління результатів був створений динамічний дашборд.55 с.ukклієнтоорієнтованістьCRMжиттєва цінністьклієнтська базазалучення та утримання клієнтівPareto/NBD моделюванняГамма-Гамма моделюванняcustomer focusvital valuecustomer basecustomer engagement and retentionPareto / NBD modelingGamma-Gamma modelingМодель зменшення витрат на залучення та утримання клієнтівBachelor Thesis