Гнітецький, Євген ВіталійовичБорисюк, Максим Олександрович2024-12-302024-12-302024Борисюк, М. О. Розробка товарної стратегії ТОВ Браммер на ринку консалтингових послуг : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Борисюк Максим Олександрович. - Київ, 2024. – 154 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71474Магістерська робота присвячена розробці продуктової стратегії для ТОВ «Браммер», компанії, що працює у сфері виробництва металоконструкцій та консалтингових послуг. У роботі проаналізовано поточні операційні процеси, можливості їх оптимізації, а також інструменти та технології, які можуть покращити роботу компанії. Робота містить 3 розділи, 9 таблиць, 2 ілюстрації. Список використаної літератури включає 65 джерел. Об'єктом дослідження є стратегія розвитку продукту ТОВ «Браммер», а предметом дослідження - розробка продуктових стратегій для компанії, що працює у двох різних секторах. Це дослідження спрямоване на підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Браммер» за допомогою послідовної продуктової стратегії в постійно мінливому ринковому середовищі. Ефективність поточних процесів та можливості їх вдосконалення вивчалися з використанням методів аналізу, порівняння, систематизації та економічного прогнозування. Зокрема, оцінка, проведена в цьому дослідженні, розглядає реалізацію таких аспектів, як підвищення ефективності за допомогою цифрових інструментів, дотримання вимог сталого розвитку та інновацій. Найважливішими результатами дослідження є розробка шляхів удосконалення продуктової стратегії ТОВ «Браммер», особливо щодо таких питань, як професійна діяльність, технологія вдосконалення консалтингових послуг і, не в останню чергу, їх орієнтація на сталий розвиток та інновації. Елементом наукової новизни роботи є теоретичні схеми продуктової стратегії, які доповнюються практичними кроками, що можуть бути використані компанією для підвищення її ринкової ефективності. Рекомендації включають економічне обґрунтування використання методів, інструментів та систем ощадливого виробництва; обґрунтування впровадження сучасних цифрових інструментів у консалтингову діяльність, а також зростаючий акцент на еко-інновації при розробці нових продуктів. Як аргумент практичної реалізації рекомендацій автори закріпили сертифікацію змін в операційних процесах компанії. Перспективи подальших досліджень можуть бути спрямовані на розгляд впровадження нових технологій у виробничі процеси, а також на оцінку впливу прогресу в галузі оцифрування на надання консалтингових послуг.154 с.ukпродуктова стратегіяоптимізація процесівсталий розвитокконсалтингінноваціїцифрові інструментиощадливе виробництвотехнологічні інструментиоптимізація ресурсівконкурентоспроможністьРозробка товарної стратегії ТОВ Браммер на ринку консалтингових послугMaster Thesis338.1.339.1