Шевченко, Інна БориславівнаШендерівська, Ліна Петрівна2023-06-292023-06-292022Шевченко, І. Б. Як побудувати ефективну SMM-стратегію / І. Б. Шевченко, Л. П. Шендерівська // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2022. – Вип. 3(77). – С. 95-103. – Бібліогр.: 10 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/57783У статті розглянуто авторську модель розробки ефективної SMM-стратегії, відповідно до елементів контенту, який зазвичай поширюється в соціальних мережах.ukсоціальні мережісистема маркетингових комунікаційкомунікаційна політика фірмиінтернет-маркетингSMMSMM-стратегіялінкбілдингЯк побудувати ефективну SMM-стратегію компаніїArticleС. 95-103339.1380000-0002-8729-85530000-0003-3104-9803