Язвінська, Н. В.Тимченко, А. В.2017-01-052017-01-052016Язвінська Н. В. Еволюція в управлінні комплексом маркетингу: застосування моделі «7Р» на підприємствах промислових пралень / Язвінська Н. В., Тимченко А. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 437–445. – Бібліогр.: 5 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18424ukкомплекс маркетингуринок послугтоварцінарозподілпросуванняперсоналфізичний атрибутпроцесmarketing complexservice marketproductpriceplacepromotionpeoplephysical evidencethe processкомплекс маркетингарынок услугтоварценараспределениепродвижениеперсоналфизическое атрибутпроцессЕволюція в управлінні комплексом маркетингу: застосування моделі «7Р» на підприємствах промислових праленьEvolution in the management of the marketing mix: the application of the model of the "7P" at industrial laundriesЭволюция в управлении комплексом маркетинга: применение модели «7Р» на предприятиях промышленных прачечныхArticleС. 437-445339.138