Гнітецький, Євген ВіталійовичПівень, Владислав Сергійович2024-09-252024-09-252024Півень, В. С. Удосконалення позиціонування АТ «Фармак» на ринку лікарських засобів України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Півень Владислав Сергійович. - Київ, 2024. - 120 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69230Дипломна робота на тему: «Вдосконалення позиціонування Фармак на ринку лікарських засобів України, складається із 116 сторінок, 14 таблиць, 19 рисунків, 4 формул та 2 додатків». Актуальність теми: АТ Фармак вже довгий час займає лідируючі позиції на ринку лікарських засобів України. Проте, компанія зупинилася в своєму розвитку, оскільки за останні кілька років частка ринку не зросла, а зазвичай вона знижується або залишається незмінною. Це свідчить про те, що споживачі все частіше вибирають таких конкурентів, як Дарниця, Acino і Київський вітамінний завод. Якщо компанія не впровадить змін, існує ризик втратити лідерські позиції на ринку в найближчому майбутньому. Метою даної роботи є розробка рекомендацій для Фармак щодо удосконалення позиціонування на ринку лікарських засобів та розробити шлях його впровадження. В цій роботі ми розглядали маркетингове середовище Фармак ринку лікарських засобів. В рамках дослідження ми визначили 6 завдань та 12 пошукових питань. Були використані такі методи дослідження як: метод порівняння, аналізу, синтезу, SWOT-аналіз та опитування споживачів. Інформація була оброблена за допомогою програми Ms Excel. Результати роботи дали змогу сформувати рекомендації для вдосконалення позиціонування Фармак, що дасть можливість компанії відновити зростання частки ринку. Ці рекомендації були підтверджені розрахунками ефективності маркетингових заходів.120 с.ukринок лікарських засобівторгова маркавдосконалення позиціонуванняспоживачіPharmaceutical marketbrandpositioning improvementconsumersУдосконалення позиціонування АТ «Фармак» на ринку лікарських засобів УкраїниBachelor Thesis