Андрійчук, Микола ТарасовичБондарук, Дар’я Віталіївна2023-09-042023-09-042023Бондарук, Д. В. Концепція просування інтернет-магазину косметики в інстаграмі : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Бондарук Дар’я Віталіївна. – Київ, 2023. – 43 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59833Об'єктом дослідження виступає просування бренду в соціальній мережі «Інстаграм». Мета проєкту: розробити концепцію розвитку в інстаграмі для онлайн-магазину косметики DUSHKA. Структура роботи: вступ, перший теоретичний розділ, другий розділ з аналізом і третій розділ, який містить аналіз і концепцію просування інтернет-магазину DUSHKA в інстаграмі, висновки, списки використаних джерел, додатки. У першому розділі визначено поняття «інстаграм», перспективи розвитку цієї соціальної мережі, визначено поняття та завдання SMM, функції SMM-спеціаліста. У другому розділі проведено аналіз конкурентів, аналіз інтернет-магазину DUSHKA. У третьому розділі проаналізовано сторінку в інстаграмі, визначено цільову аудиторію, створено концепцію розвитку інтернет-магазину DUSHKA у соціальній мережі «Інстаграм». У першому розділі визначено, що інстаграм підходить для просування товарів у соціальній мережі завдяки своєму функціоналу, а SMM-просування допоможе у створенні повноцінного просування. У другому розділі визначено, що інтернет-магазин має зручний функціонал і візуально привабливий вигляд, а серед конкурентів бренд має певні переваги. У третьому розділі визначено контент, який публікує бренд в інстаграмі, визначено певні недоліки, які можна усунути при впроваджені концепції просування, розроблено дві рекламні публікації і макет для швидкої відповіді, а при визначені цільової аудиторії завдяки методу персон було створено портрет споживача, завдяки чому довелось визначити цільову аудиторію.43 с.ukконцепція просуванняінтернет-магазинкосметикаІнстаграмКонцепція просування інтернет-магазину косметики в інстаграміBachelor Thesis