Юдіна, Наталія ВолодимирівнаШевченко, Діана Олександрівна2021-09-162021-09-162021-06Шевченко, Д. О. Удосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства «Первомайський МКК» на ринку молочних консервів України : дипломна робота … бакалавра : 075 Маркетинг / Шевченко Діана Олександрівна. – Київ, 2021. – 113 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43809Випускна робота містить 99 сторінок, 9 рисунків, 23 таблиць, 68 використаних джерел, 2 додатки. В ході дослідження було отримано такі елементи практичної новизни: запропоновано напрямки удосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства «Первомайський МКК». У теоретичній частині дипломної роботі проаналізовано теоретико- методологічні аспекти системи маркетингових комунікацій. Аналітична частина базується на маркетинговому дослідженні із застосуванням таких інструментів як кабінетне дослідження та опитування. В результаті дослідження первинних та вторинних джерел визначено особливості поняття маркетингових комунікацій та на його підставі розроблено та запропоновано стратегічні рішення для удосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства «Первомайський МКК». На основі отриманих результатів розраховано економічну доцільність наведених рекомендацій. У роботі доведено, що для успішної та ефективної рекламної кампанії потрібно тонка настройка впливу, трансляція рекламних повідомлень цільової аудиторії, вже зацікавленої в отриманні даної інформації. І найбільші можливості настройки рекламного контакту на сьогоднішній день дозволяє зробити саме інтернет.ukринок молочних консервівсистема маркетингових комунікаційефективністьcanned milk marketsystem of marketing communicationsefficiencyУдосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства «Первомайський МКК» на ринку молочних консервів УкраїниBachelor Thesis113 с.