Ковбаса, Сергій МиколайовичБарбул, Денис Андрійович2025-01-242025-01-242024Барбул, Д. А. Електромеханічна система тролейбуса на основі асинхронного двигуна : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Барбул Денис Андрійович. – Київ, 2024. – 103 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72165Магістерська робота складається із вступу, шести розділів, висновка, списку використаної літератури і додатка (103 сторіноки пояснювальної записки, 26 рисунків, 38 таблиць, 47 використаних джерел). Мета роботи – розробка електромеханічної системи тролейбуса на основі асинхронного двигуна. Об’єкт дослідження – асинхронний двигун, та керування ним. Предмет дослідження – алгоритм векторного керування моментом асинхронного двигуна. В першому розділі проведено аналітичний огляд електромеханічної системи тролейбуса, розглянуто будову транспорту, окремі компоненти електричної частини. В другому розділі розроблено цикл руху тролейбуса, визначено кількість затраченої енергії, на основі цих данних розраховано акумуляторну батарею. В третьому розділі розроблено математичну модель керування моментом асинхронного двигуна з постійними магнітами. В четвертому розділі промодельовано електромеханічну систему в середовищі MatLab Simulink. В п’ятому розділі здійснено вибір обладнання, розроблено схему електричну принципову системи. В шостому розділі виконано порівняння з основними виробниками тролейбусів.103 с.ukтролейбусасинхронний двигунматематичне моделюваннявекторне керування моментомакумуляторна батареясуперконденсатортранзисторкламперконтакторtrolleybusinduction motormathematical modelingvector torque controlaccumulator batterysupercapacitortransistorclampercontactorЕлектромеханічна система тролейбуса на основі асинхронного двигунаMaster Thesis