Костянчук, КристинаЗозульов, Олександр2022-07-212022-07-212021Костянчук, К. В. Індустрія 4.0: технології new normality та їх вплив на маркетингову діяльність / Костянчук К. В., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2021. – № 19. – C. 115-120. – Бібліогр.: 12 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/49185ukмаркетингсистема економічних відносинмаркетингова діяльністьіндустрія 4.0четверта промислова революціяNew Normalityекономічна сингулярністьmarketingmarketing activitiessystem the economic relationsindustry 4.0the fourth industrial revolutionNew Normalityeconomic singularityІндустрія 4.0: технології new normality та їх вплив на маркетингову діяльністьArticleC. 115-120https://doi.org/10.20535/2307-5651.19.2021.232359339.13.0240000-0001-5180-00490000-0001-7087-2080