Язвінська, Надія ВікторівнаДуденко, Оксана Олександрівна2024-02-152024-02-152024Дуденко, О. О. Формування програми партнерського маркетингу для підприємства : магістерська дис. : 075 Промисловий маркетинг / Дуденко Оксана Олександрівна. - Київ, 2024. - 125 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64626Магістерська дисертація складається зі вступу, трьох розділів, висновків та літератури з 44 джерел. Виконана на 125 сторінках, містить 12 рисунків та 19 таблиць. Метою даної роботи є дослідження формування програми партнерського маркетингу для підприємства ТОВ «Київхліб». У формування дослідження покладений теоретичний матеріал, в основі якого розглядаються праці вітчизняних та зарубіжних науковців відносно партнерського маркетингу та маркетингу відносин. Також розглядаються підходи, моделі та стратегії формування програми партнерського маркетингу, застосовується маркетинговий аналіз хлібопекарної галузі та наводяться економічні розрахунки. Результати дослідження свідчать про доцільність формування програми партнерського маркетингу для підприємства «Київхліб» для можливості продуктивно використовувати ресурси та партнерські мережі для досягнення різноманітних бізнес-цілей. Дієва співпраця з партнерами є запорукою високих продажів продукції, яку виробляє підприємство, а це в свою чергу забезпечує лідерські позиції для підприємства у своїй ніші. Висновок дослідження свідчить про мінімізацію відсотка повернутої продукції за допомогою ефективної програми партнерського маркетингу.125 с.ukпрограмапартнерський маркетингмаркетинг відносинтрендианаліз ринкуконкурентоспроможністьмінімізація повернутої продукціїхлібопекарна галузьхлібопекарне підприємстволідерствоФормування програми партнерського маркетингу для підприємстваMaster Thesis339.138