Нечипоренко, В. М.Nechyporenko, V. M.Нечипоренко, В. М.2013-11-042013-11-042010Нечипоренко В. М. Теоретичні засади використання соціальної реклами в Україні / Нечипоренко В. М. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2010. – № 4 (8). – С. 162–165. – Бібліогр.: 11 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/5224ukcoцiaльнa рeклaмaкласифікація соціальної рекламипринципи соціальної рекламинапрями соціальної рекламисуб’єкти соціальної рекламиТеоретичні засади використання соціальної реклами в УкраїніThe theoretical basis of using the social advertising in UkraineТеоретические основы использования социальной рекламы в УкраинеArticleС. 162-165316