Нікольський, Сергій СергійовичЄлісєєв, Максим Олегович2023-08-242023-08-242023Єлісєєв, М. О. Засоби розробки ігрових застосунків на основі нейронних мереж : дипломний проект … бакалавра : 123 Комп’ютерна інженерія / Єлісєєв Максим Олегович. – Київ, 2023. – 191 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59441В бакалаврській були детально розглянуті методи імплементації балансу в грі жанру Tower Defence за допомогою нейронних мереж. Були проаналізовані різні підходи до досягнення балансу в грі та виявлені їхні переваги та недоліки. Для розв'язання цієї задачі був розроблений прототип гри, на основі якого було інтегровано машинне навчання для визначення балансу. Прототип гри був створений з використанням необхідних елементів і механік, що характерні для жанрів Tower Defence та City Builder. Цей прототип було використано для навчання моделі за допомогою машинного навчання, зокрема нейронної мережі, яка використовувала їх для визначення оптимального балансу гри.191 с.ukштучний інтелектбаланс гриgame balanceartificial intelligenceprogrammingпрограмуванняЗасоби розробки ігрових застосунків на основі нейронних мережBachelor Thesis