Стадніченко, Вадим Володимирович2024-09-232024-09-232022Стадніченко, В. В. Маркетингова політика розподілу [Електронний ресурс] : навчальний посібник для вивчення дисципліни освітніх програм «Промисловий маркетинг» та «Бізнес-аналітика» спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / В. В. Стадніченко ; Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові данні (1 файл : 1,31 Mбайт). - Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. – 69 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69161Задача цього навчального посібника – надати студенту допомогу щодо впорядкування та засвоєння теоретичного матеріалу, а також визначення структури, змісту та оформлення індивідуальної роботи, і допомогти правильно організувати роботу над нею. Навчальний посібник представляє собою навчальнометодичний комплекс для проходження та закріплення матеріалу з дисципліни «Маркетингова політика розподілу». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з маркетингу.69 с.ukМаркетингова політика розподілуLearning Object0000-0003-0554-6742