Гнітецький, Євген ВіталійовичСтрілец, Марія Ігорівна2024-09-262024-09-262024Стрілець, М. І. Удосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «ТД «Євротрубпласт» на ринку пластикових труб України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Стрілець Марія Ігорівна. – Київ, 2024. – 137 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69300Дипломна робота на тему: «Удосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «ТД «Євротрубпласт»» на ринку пластикових труб України» включає: 138 сторінок, 21 таблиця, 9 рисунків, 6 додатків та презентація. Актуальність теми обумовлена необхідністю вдосконалення маркетингових комунікацій для підтримки конкурентоспроможності в умовах війни, економічної кризи та посилення конкуренції на ринку пластикових труб. Метою роботи є дослідження маркетингових комунікацій ТОВ «ТД «Євротрубпласт»» та розробка рекомендацій щодо їх удосконалення. Методологія дослідження. В дипломній роботі було проведено кабінетне дослідження. Зовнішню вторинну інформацію було взято з веб-сайтів, ЗМІ, інтернет-ресурсів. Первинну інформацію було забрано під час анкетування у «Google Forms». Новизна полягає у розробці комплексу заходів з модернізації маркетингових комунікацій відповідно до сучасних тенденцій. Практичне значення – впровадження запропонованих заходів дозволить компанії охопити більшу цільову аудиторію, персоналізувати взаємодію з клієнтами та підвищити ефективність просування на ринку пластикових труб України.137 с.ukринок пластикових трубмаркетингові комунікаціївдосконаленнязбереження частки ринкуplastic pipe marketmarketing communicationsimprovementmaintaining market shareУдосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «ТД «Євротрубпласт»» на ринку пластикових труб УкраїниBachelor Thesis