Зозульов, Олександр ВікторовичШахраюк, Владислав Ярославович2024-02-212024-02-212024Шахраюк, В. Я. Формування маркетингової стратегії рекорд-лейблу на музичному ринку України : магістерська дис. : 075 Промисловий маркетинг / Шахраюк Владислав Ярославович. - Київ, 2024. - 134 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64813Магістерська дисертація Шахраюка Владислава Ярославовича на тему «Формування маркетингової стратегії рекорд-лейблу на музичному ринку України» зі спеціальності 075 «Маркетинг», освітньо-професійної програми «Промисловий маркетинг», КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024, Київ. Магістерська дисертація складається зі вступу, 3 розділів, висновків та списку використаних джерел. Робота виконана в обсязі 134 сторінок, містить 31 рисунок, 30 таблиць і 2 формули. Метою роботи стало розроблення теоретико-методичних положень щодо формування маркетингових стратегій для рекорд-лейблів задля покращення їхнього функціонування. Методи дослідження. Під час наукового дослідження було використано набір загальних та специфічних методів, зокрема аналіз, синтез, систематизація, узагальнення економічної інформації, метод економіко-математичного моделювання. Об’єктом дослідження є музичний ринок України. Предметом дослідження було визначено теоретико-методичні положення та науково-практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії рекорд- лейблу на музичному ринку України. За результатам проведеного дослідження було запропоновано оновлення маркетингової стратегії підприємства «План Рекордс» з акцентуванням на розвитку декількох артистів шляхом збільшення засобів просування. Проведений економічний аналіз показав інвестиційну привабливість даних пропозицій, що дозволяє створити основу для швидшого зростання лейблу та його артистів.134 с.ukмаркетингова стратегіярекорд-лейблартистстрімінгові платформи.Формування маркетингової стратегії рекорд-лейблу на музичному ринку УкраїниMaster Thesis658:339.138