Скороход, Тетяна ОлександрівнаБоярчук, Софія Олексіївна2025-10-012025-10-012025Боярчук, С. О. Просування компанії "ПРОФЕКС ТІМ" у соціальних мережах : дипломний проєкт ... бакалавра : 061 Журналістика / Боярчук Софія Олексіївна. - Київ, 2025. - 74 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/76483Метою проєкту є розроблення концепції просування тікток-сторінки компанії «ПРОФЕКС ТІМ», яка дозволить залучити потенційних співробітників до перегляду контенту. За допомогою соціологічного опитування і глибинних інтерв’ю визначено соціально-демографічні параметри цільової авдиторії, спосіб, у який вона шукає роботу, за якими критеріями оцінює технічну компанію як майбутнього роботодавця. За допомогою методу персон і 5 W узагальнено портрет типових шукачів роботи та потенційних співробітників компанії «ПРОФЕКС ТІМ». Дослідження конкурентного середовища технічних компаній за критеріями їхньої бізнес-діяльності, наявності в них соціальних мереж і комунікацій з авдиторією здійснено за допомогою SWOT-аналізу. У другому розділі запропоновано концепцію просування тікток-сторінки @profex.team за допомогою постингу контенту декількох тематичних груп та додаткового каналу комунікації (ютуб-канал). Результат проєкту — створено тікток-сторінку @profex.team для компанії «ПРОФЕКС ТІМ» (https://www.tiktok.com/@profex.team?_t=ZM-8x5RnEj4wxZ&_r=1), проаналізовано конкурентів та цільову авдиторію, впроваджено контент-наповнення сторінки, визначено результат її просування.74 с.ukтехнічні компаніїпросуваннятікток-блогютубtechnical companiespromotiontiktok blogYouTubeПросування компанії "ПРОФЕКС ТІМ" у соціальних мережахBachelor Thesis