Язвінська, Надія ВікторівнаШведенко, Єлизавета Павлівна2023-09-112023-09-112023Шведенко, Є. П. Удосконалення комплексу маркетингу для бренду «Mr. Scrubber» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Шведенко Єлизавета Павлівна. - Київ, 2023. - 104 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60223Дипломна робота на тему «Удосконалення комплексу маркетингу для бренду «Mr. Scrubber» складається зі вступу, трьох основних розділів, кожен з яких містить наприкінці висновки та складається з трьох пунктів. Також робота містить загальні висновки, список використаних джерел та однин додаток, що надає більш розширену інформацію про товарний асортимент досліджуваної компанії. Загальний обсяг роботи складає 105 сторінок, містить 15 таблиць та 19 рисунків. Метою роботи є проведення маркетингового дослідження елементів комплексу маркетингу компанії Mr. Scrubber з метою збалансованого розвитку та підвищення конкурентоспроможності підприємства. Для досягнення цієї мети було проведено кабінетні дослідження, у ході яких використовувались джерела відкритої інформації. Окрім цього, було проведено опитування потенційних споживачів косметичної продукції. Результати дослідження надали інформацію щодо споживчої поведінки на ринку косметики України та ставлення споживачів до різних елементів комплексу маркетингу, включаючи ціну, товар, канали розподілу та просування. Новизна і важливість отриманих результатів полягають у тому, що результати даного дослідження можна використати для розширення та масштабування компанії Mr. Scrubber, що допоможе їй вистояти серед конкурентів, шляхом створення суббренду та гармонійної співпраці оновленого косметичного товару з іншими елементами комплексу маркетингу.104 с.ukкомплекс маркетингуконкурентоспроможністьринок косметикицінатовармісцеканал розподілупросуванняторгова маркаУдосконалення комплексу маркетингу для бренду «Mr. Scrubber»Bachelor Thesis