Трапезон, Кирило ОлександровичВойналович, Олександр Олександрович2023-02-102023-02-102022-12Войналович, О. О. Алгоритми та підходи використання інструментів персонажної анімації при створенні сцен кіно : магістерська дис. : 171 Електроніка / Войналович Олександр Олександрович. - Київ, 2022. - 80 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52462Актуальність дослідження. В наш час 3D всесвіт надзвичайно популярний, фільми, серіали, мультфільми, реклама, різний відеокнонтент, та відеоігри майже неможливо уявити без анімованої 3D графіки, проте 3D об’єкти дещо відрізняються від реального світу, адже аби умовний персонаж мультфільму почав рухатись, необхідно аби художник-аніматор проробив велику роботу, від створення скелету персонажа (ригінгу), до анімації, наприклад за допомогою ключових кадрів. Складність цієї роботи спонукає до автоматизації процесів. Саме тому зараз стає популярним створення вже готових скелетів та анімації для використання в майбутніх проєктах. Мета дослідження : полягає в дослідженні створення анімації, ригінгу персонажа, та створення навчального продукту на основі отриманих знань. Завдання для досягнення мети : дослідити усі різновиди створення анімації, обрання методу який найбільш відповідає поставленим задачам, на основі обраного методу створити вихідний продукт. Об’єкт дослідження : анімація персонажів, програмне забезпечення Blender, та Unity. Предмет дослідження : алгоритм ригінгу, взаємодія з мешем, алгоритми анімації. Методи дослідження : робота в програмному забезпечені Blender, застосування методів та алгоритмів ригінгу та анімації. Наукова новизна отриманих результатів: розроблено новий продукт під необіхдну задачу, створено скелет для подальшої анімації. Практичне значення одержаних результатів : отриманий результат може бути застосований в майбутніх проєктах, від відеоматеріалів до комп’ютерних ігор.ukвізуалізаціявізуалізація данихмоделюванняvisualizationdata visualizationmodelingАлгоритми та підходи використання інструментів персонажної анімації при створенні сцен кіноMaster Thesis80 с.