Кот, Анатолій ТарасовичСкоропадський, Артем Олександрович2024-10-212024-10-212024Скоропадський, А. О. Дослідження методів машинного навчання в 3-х вимірних іграх : дипломна робота ... бакалавра : 122 Комп'ютерні науки / Скоропадський Артем Олександрович. – Київ, 2024. – 134 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/70039Об’єкт дослідження – методи машинного навчання. Предмет дослідження – використання методів машинного навчання в тривимірних іграх. Мета дослідження – проаналізувати існуючі методи машинного навчання для тривимірних ігор і запропонувати практичне рішення із застосування машинного навчання у розробці тривимірного ігрового середовища. Актуальність роботи обумовлена зростаючим попитом на реалістичні та адаптивні віртуальні агенти у сучасних ігрових середовищах, а також останніми досягненнями у галузі машинного навчання і підвищенням обчислювальних здатностей комп'ютерних систем. Отримані результати: запропоноване рішення щодо використання глибинних нейронних мереж та інших алгоритмів машинного навчання для створення адаптивної навігаційної системи агентів у тривимірному ігровому середовищі на базі Unreal Engine 5. У рамках подальшого розвитку програмного продукту пропонується підвищувати ефективність навчання агентів та інтеграцію більш складних поведінкових моделей для покращення ігрового досвідув в додаток з новими технологіями по типу VR/AR.134 с.ukмашинне навчаннятривимірні ігриштучний інтелектнейронні мережіmachine learning3d gamesartificial intelligenceneural networksДослідження методів машинного навчання в 3-х вимірних іграхBachelor Thesis