Боронко, Олег ОлександровичСконечних, Єлізавєта Геннадіївна2023-07-172023-07-172022-12Сконечних, Є. Г. Обґрунтування застосування гофрованих стінок нервюр та лонжеронів у конструкції літака : магістерська дис. : 131 Прикладна механіка / Сконечних Єлізавєта Геннадіївна. – Київ, 2022. – 85 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/58117У цій роботі досліджено використання гофрованих стінок нервюр і лонжеронів у конструкції літака, розглянуто характеристики жорсткості, а також втрати стійкості через зсув для стінки нервюри вітчизняного літака АН-70. За результатами аналітичних розрахунків характеристик стінок нервюр чи лонжеронів встановлено, що найефективнішою за жорсткістю та критичною силою при зсуві є гофрована вуглестрічка [902/±45]S. Порівняно з характеристиками закордонних літаків, таких як Rockwell B-1 Lancer та McDonnell Douglas AV-8B Harrier II. Зроблено висновки щодо недоліків у розраховуваній стінці. За даним розрахунком, а також за допомогою створеного Excel файлу можна досить швидко розраховувати подібні стінки, а також оптимізувати існуючі, замінюючи міцнісні чи конструкційні характеристики.85 с.ukлонжеронlongeronнервюраribbingвуглетканинаcarbohydrateстійкістьstabilityміцністьstrengthОбґрунтування застосування гофрованих стінок нервюр та лонжеронів у конструкції літакаMaster Thesis539