Писаренко, Наталія ЛеонідівнаГончаренко, Марія Михайлівна2021-09-142021-09-142021-06Гончаренко, М. М. Розроблення програми комунікацій для підприємства ТОВ «Укравіт АГРО» на ринку засобів захисту рослин : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Гончаренко Марія Михайлівна. - Київ, 2021. - 149 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/43755Основна частина дипломної роботи містить 126 сторінок тексту, 34 таблиці та 20 рисунків. Метою даної роботи є розроблення програми маркетингових комунікацій з метою стимулювання продажів для компанії ТОВ «Укравіт АГРО» на ринку засобів захисту рослин. Ціллю маркетингового дослідження є визначення впливу маркетингових комунікацій на процес прийняття рішення осіб, що приймають рішення про купівлю. Для вирішення маркетингової управлінської проблеми було розроблено теоретичну модель розроблення програми комунікацій на промисловому ринку з урахуванням специфіки агросектору. Актуальність теми обумовлена тим, що заходи щодо підвищення врожайності сільськогосподарських культур надто важливі у зв’язку із збільшенням населення світу. Для збору первинних даних було застосовано такі методи дослідження: спостереження, експертне інтерв’ю зі співробітниками ТОВ «Укравіт АГРО» та глибинне інтерв’ю з аграріями. Для збору вторинних даних було застосовано метод кабінетних досліджень. Обробка даних здійснювалась за допомогою програмного забезпечення MsExcel. Отримані результати дослідження можна застосовувати для різних виробників засобів захисту рослин України. За результатами дослідження було розроблено програму маркетингових комунікацій, яку доцільно впроваджувати в агросекторі. Також за результати економічної оцінки ефективності впровадження даної програми маркетингових комунікацій було виявлено, що економічна ефективність підтверджується. Тобто доцільно впроваджувати запропоновану програму маркетингових комунікацій для ТОВ «Укравіт АГРО» на ринку засобів захисту рослин.ukзасоби захисту рослинмаркетингові комунікаціїринок засобів захисту рослинтермін окупностічиста теперішня вартістьпроцес прийняття рішенняглибинне інтерв’юplant protection productsmarketing communicationsplant protection products marketpayback periodnet present valuedecision-making processin-depth interviewРозроблення програми комунікацій для підприємства ТОВ «Укравіт АГРО» на ринку засобів захисту рослинBachelor Thesis149 с.