Покулита, Ірина КонстантинівнаСлизькоух, Максим Андрійович2019-09-302019-09-302019-06Слизькоух, М. А. Вплив соціальних факторів на ігрову мотивацію користувачів онлайн-гемблінг платформ ЄС : дипломний проект … бакалавра : 054 Соціологія / Слизькоух Максим Андрійович. – Київ, 2019. – 72 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/29508Мотивацію гравців, як основний предмет вивчення гемблінгових процесів охарактеризовано такими теоріями: гра в гемблінг, як ухилення від проблем; гра в гемблінг в якості інструменту для подолання “скляної стелі” маргіналізованими групами соціуму; гра в гемблінг, як джерело азарту для зняття напруги; гра в гемблінг через брак комунікації. Було сформовано чотири відповідні соціальні групи гравців, залежно від соціальних факторів, що впливають на них: Втечі, Суєти, Самотності та Азарту. Визначено класифікацію мотивацій гравців, що включає в себе три групи мотиваційних факторів: Досягненнь, Соціальної мотивації та Залученості. Виявлено наявність залежності між соціальними факторами та ігровими мотиваціями користувачів он-лайн-гемблінг платформ ЄС.ukгемблінгсоціальні факторимотиваціяазартні ігригемблинг операторискляна стелясоціальна мотиваціяgamblingsocial factormotivationpassiongambling operatorglass ceilingsocial motiveВплив соціальних факторів на ігрову мотивацію користувачів онлайн-гемблінг платформ ЄСBachelor Thesis72 с.