Домашева, Є. А.Зозульов, Олександр Вікторович2017-01-022017-01-022016Домашева Є. А. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій / Домашева Є. А., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 353–360. – Бібліогр.: 10 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18412ukпідходи до оцінювання ефективностімаркетингові Інтернет-комунікаціїключові показники ефективностікритерії оцінювання ефективності«воронка таргетування»approaches to evaluating of efficiencymarketing Internet communicationskey performance indicatorscriteria for assessing the efficiency«funnel targeting»подходы к оценке эффективностимаркетинговые Интернет-коммуникацииключевые показатели эффективностикритерии оценивания эффективности«воронка таргетирования»Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікаційApproaches to evaluating of marketing internet communications efficiencyПодходы к оцениванию еффективности маркетинговых интернет-коммуникацийArticleС. 353-360339.138 + 658.8