Коцар, О. В.Бориченко, О. В.Побігайло, В. А.2025-02-192025-02-192024Коцар, О. В. Підвищення продуктивності маркетингу під час залучення абітурієнтів до вступу в університет / О. В. Коцар, О. В. Бориченко, В. А. Побігайло // Енергетика: економіка, технології, екологія : науковий журнал. – 2024. – № 4. – С. 133-141. – Бібліогр.: 3 назви.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/72626Професійна орієнтація абітурієнтів є невід’ємною частиною маркетингової стратегії університетів і країни в цілому з підготовки якісних фахівців для національної економіки. Потенційними абітурієнтами бакалаврату університетів є випускники середніх шкіл та коледжів. В статті наведено досвід залучення випускників шкіл та коледжів до вступу на бакалаврат кафедри електропостачання КПІ ім. Ігоря Сікорського за спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» галузі знань 14 «Електрична інженерія».ukабітурієнтбакалаврелектроенергетикаелектрична інженеріяенергетичний менеджментенергоефективні технологіїосвітаbachelor's degreeeducationelectrical engineeringelectrical energyenergy managementenergy-efficient technologiesgraduate studentmaster's degreepower supply systemsПідвищення продуктивності маркетингу під час залучення абітурієнтів до вступу в університетMarketing performance increasing while involving applicants to admission to the universityArticleС. 133-141https://doi.org/10.20535/1813-5420.4.2024.315595621.317.3180000-0002-7958-23350000-0002-6127-29450000-0003-2673-7329