Перерва, П. Г.Кобєлєва, Т. О.2018-03-152018-03-152017Перерва П. Г. Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємства / Перерва П. Г., Кобєлєва Т. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 343–348. – Бібліогр.: 26 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22367ukкон’юнктурапринципимоніторингтоварний ринокconditionsprinciplesmonitoringcommodity marketконъюнктурапринципымониторингтоварный рынокJEL classification: M31, L16Маркетингові підходи до моніторингу кон’юнктури товарного ринку промислового підприємстваMarketing approaches to monitoring the commodity market of industrial enterprisesМаркетинговые подходы к мониторингу конъюнктуры товарного рынка промышленного предприятияArticleС. 343-348https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108749330.131.7:658.621.333