Скороход, Тетяна ОлександрівнаШелковенко, Марія Вікторівна2023-08-282023-08-282023Шелковенко, М. В. Інстаграм-сторінка як спосіб просування персонального бренду : дипломний проєкт … бакалавра : 061 Журналістика / Шелковенко Марія Вікторівна. – Київ, 2023. – 77 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/59587Метою проєкту є з’ясування ефективності та впливу інстаграм-сторінки на просування персонального бренду. У першому розділі визначено сутність поняття «персональний бренд», досліджено його складники та можливості просування в соціальних мережах. У другому розділі детально проаналізовано конкурентне середовище та досліджено цільову аудиторію. У третьому розділі описано концепцію просування персонального бренду, наведено результати тестування різноманітних технологічних прийомів під час створення контенту для соціальних мереж. Результат дослідження — створено персональний бренд, з’ясовано ефективність і вплив інстаграм-сторінки на просування персонального бренду, досліджено технологічні прийоми просування в соціальній мережі TikTok.77 с.ukперсональний брендпросуваннясоціальні мережіІнстаграм-сторінка як спосіб просування персонального брендуBachelor Thesis